webinar-18-06-21

 

GabruykОлена Габрук - незалежний експерт-консультант з оподаткування, обліку, кадрових питань. Досвід робіт у сфері консультаційної та лекторської роботи - 25 років, із них 19 - в офіційному виданні ДФСУ. Автор численних публікацій на податкову, облікову, кадрову тематику в профільних бухгалтерських ресурсах.

 

ПРОГРАМА ВЕБІНАРУ

1. Електронний облік трудової діяльності «в законі».

 

2. Закон №1217 очима роботодавця та працівника.

 

3. Хто має передавати оцифровані дані про трудову діяльність до Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування?

 

4. Перевіряємо стан збереження та обліку трудових книжок на підприємстві станом на 10.06.2021 року.

 

5. Аудит трудової книжки напередодні передачі даних до ПФУ (на прикладах):

- хто має право виправляти помилку в трудовій книжці;

- механізм виправлення помилок: зміст помилки чи неточності має значення;

- перевірки записів на титульній сторінці трудової книжки – хто та які записи може виправити;

- що робити з виявленими помилками, які роботодавець виправити не може;

- перевірки записів у трудовій книжці на відповідність наказам;

- відображення записів у трудовій про зміну назви підприємства;

- узгодження записів у трудовій книжці з Класифікатором професій: аналізуємо зміст невідповідності (перейменування назви професії/посади без зміни істотних умов праці, роз’єднання неіснуючої назви професії);

- яким чином виправити посаду, що не відповідає вимогам Класифікатора професій; якою датою відображати виправлення;

- знайшли запис про трудову діяльність в розділі для нагородження – обов’язково виправляємо;

- трудова книжка + вкладиш – правила продовження записів;

- виявлення записів, які не мають бути в трудовій книжці;

- увага на записи про стажування;

- «особливі» записи в трудовій книжці про проходження військової служби, навчання, стажування, період одержання особами, які не працюють, допомоги по безробіттю;

- виправляємо «свої» помилки після звільнення працівника.

 

6. Доля паперової трудової книжки після внесення даних до Реєстру роботодавцем.

 

7. Трудова книжка паперова та електронна – існування поруч найближчі 5 років.

 

8. Зміни в прийнятті та звільненні працівників із 10.06.2021 року – важливі зміни для роботодавця та працівника.

 

9. Яку інформацію та в який спосіб будемо надавати до Реєстру (новий порядок від ПФУ)?

 

Відповіді на індивідуальні питання учасників

Для отримання ексклюзивної персональної консультації спікера рекомендуємо направити питання завчасно за 3 дні до вебінару на емейл: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Програма вебінару

 

webinar-images

Вебінар відбудеться:

18 червня 2021 року з 14.00 по 16.30

Місце проведення: ONLINE

СТАНДАРТНА ВАРТІСТЬ:    

1360 грн.

  Отримати рахунок

ЗНИЖКА 50% ДЛЯ АБОНЕНТІВ ЛІГАСОФТ:

680 грн.

  Отримати рахунок

 

Що отримає кожен учасник вебінару:

galochka-14-03-19 персональний посилання з доступом до вебінару

galochka-14-03-19 відповідь від спікера на власне запитання

galochka-14-03-19 електронний конспект від спікера з додатковими матеріалами

galochka-14-03-19 повний відеозапис вебінару

 

ДЗВОНІТЬ ТА РЕЄСТРУЙТЕСЬ!

(050) 405-71-17 

або 

  Реєструйтеся ONLINE

 

visual question

Ми знаємо, що деякі учасники вперше бажають прийняти участь в онлайн-вебінарі і підготували найпопулярніші запитання до нас. Ви запитували - ми відповідаємо!

Як зареєструватись?

Легко - у три кроки:

1) заповнити форму на сайті або зареєструватися за тел: 050 4057117

2) отримати рахунок на емейл і оплатити!

3) в день вебінару отримати лист з доступом (За 30 хвилин до початку заходу. Доступ в 1 клік!)

 
Якщо я не зможу бути на компьютером у назначений час вебінару, що робити?

Не хвилюйтесь, Вам буде надісланий запис вебінару!

 
Як гарантовано отримати відповідь на своє питання від спікера?

Ви можете задати його під час вебінару у чаті, або для 100% впевненості відправити його нам за 3 дні до вебінару на електронну скриньку: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. Всі надіслані запитання ми передаємо спікерам завчасно, щоб іх включили до вебінару.

 
В мене вдома старий компьютер, чи можна переглянути з телефона?

Так, Ви можете перейти за посиланням з телефона та відкрити трансляцію вебінару. При бажанні наш спеціаліст Вам відправить посилання по СМС або у Вайбер. Для перегляду достатньо мобільного інтернету.

 
Якщо я забуду про вебінар - Ви нагадаєте?

Так, звісно! За 1 день до вебінару Ваш персональний менеджер відправить нагадування електронним листом. В день вебінару з ранку нагадає телефонним дзвінком та впевниться що Ви отримали листа з доступом.

 
Чи потрібно встановлювати якесь програмне забезпечення для перегляду вебінару?

Ні, потрібен тільки Інтернет! Вебінар відкриваєтся в 1 клік на посилання, що буде відправлено до початку на Вашу пошту (або СМС чи Вайбер - за бажанням).

 

LIGA-ZAKON-PARTNER

Організатор: Інформаційно-консалтингова компанія "ЛІГАСОФТ"
www.ligasoft.com.ua  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.